czwartek, 4 września 2008

Wiedza, marzenia, pomysły

To niesamowite ile pomysłów chodzi mi po głowie.
Część przychodzi sama z siebie, gdy odpoczywam, słucham muzyki, czy pracuje.
Inne wpadają gdy rozwiązuję jakiś problem czy rozważam usprawnienie jakiejś pracy.
Wszystko to kłębi się w głowie i dojrzewa, część zapisuję, rozważam i szukam sposobów realizacji. Szkoda że nie mam wystarczającej wiedzy w niektórych dziedzinach aby zacząć pracę nad ich realizacją. Szukamy wyjścia - może kolejne studia, np. automatyka i robotyka. A może wystarczy przeczytać kilka książek o rozważanych problemach, lub zostać słuchaczem na interesujących wykładach?

Na pewno zacznę publikować "owoce" moich przemyśleń. A nuż ktoś podpowie mi jak najlepiej zabrać się do ich realizacji.

Ostatnio spotkałem się z opinią że pracujemy i tworzymy po to aby osiągać z tego wymierne zyski. W moim przypadku chyba nie do końca o to chodzi. Samo tworzenie jest dla mnie ogromną frajdą.

Więcej usystematyzowanej wiedzy - to jest rozwiązanie.

Brak komentarzy: